اس ام اس های ارسالی مهر ماه شما...
اللهم عجل الولیک الفرج
ثبت شده در ستاد ساماندهی پایگاه های ایران

(فرستنده : **۰۹۱۵۳۲۲۷۵)
دوری از این دیده ، اما باز یادت میکنم / حرمت این آشنایی فرش راهت میکنم / در فراقت ، غم حصار خنده هایم را شکست / باز هم از انتهای دل صدایت میکنم .
 
(فرستنده : علیرضا محمدیان)
توکه با دیگرانت بود میلی / چرا یادت مرا بشکست خیلی / مگر قصدت پریشانی ما بود / که عشق ما نشد مجنون و لیلی .

 
(فرستنده : محمدحسین سرداری از زرند)
آرزوهایت را برآورده میکند خدایی که آسمانی را برای خنداندن گلی میگریاند .
 
(فرستنده : داوود از جنت آباد)
اگر نسیمی شانه هایت را نوازش کرد بدان آن هوای دل من است که به یادت می وزد .

 
(فرستنده : علیرضا از گرگان)
ای عزیزی که فلک کرده مرا از تو جدا / از کجا غنچه بچینم که دهد بوی تو را .
 
(فرستنده : **۰۹۱۲۳۶۳۰۶)
دوستی ما شبیه باران نیست که گاهی می آید و گاهی نمی آید ، دوستی ما شبیه هواست ، گاهی ساکت ، گاهی طوفانی اما همیشه در اطراف ماست .

 
(فرستنده : **۰۹۳۶۹۵۵۹۶)
میل دریا گر کنی من دیده را دریا کنم / میل صحرا گر کنی من سینه را صحرا کنم / نا امیدم گر کنی میمیرم اما ، باز هم / در همان حالت که میمیرم دعایت میکنم .
 
(فرستنده : **۰۹۱۲۳۱۸۱۳)
اینجا رادیو "دل" است ، صدای مرا از عمق "قلبم" میشنوید ، این یک اس ام اس نیست ، یک احساس پاک است .

 
(فرستنده : رویا از تهران)
درود بر آدم های خوب ، آنها که در اندیشه ی دیگران تصویر زیبا می نگارند .
 
(فرستنده : ژینا از کزدستان) تقدیم به تنها عشقم امید .
دستهایت را زیر تنهاییم ستون کن که من از آوارگی بی تو بدون میترسم .



نظرات شما عزیزان:

arman
ساعت19:46---20 مهر 1390
* کليک کنيد * مشاهده کنيد * پول بگيريد
( کسب درآمدي عالي از اينترنت )
توباکس يک سيستم تبليغاتي است که شما براي کسب درآمد مي بايست در آن عضو شويد و سپس با انجام يک کار ساده يعني فقط با مشاهده تبليغات آن به درآمدي عالي برسيد.
فقط با روزي 5 دقيقه مشاهده تبليغ = درآمدي عالي از اينترنت
راستي منم تو سايت عضوم و خودم پولي که از بابت ديدن تبليغات ميده تضمين مي کنم چون خودم هر هفته دريافت مي کنم. بعد همه رو هم بانک پاسارگاد واريز مي کنه و از اين بابت خيالتون راحت.
راستي تو سايت ساماندهي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي هم ثبت شده
لينک عضويتش :
http://www.teobux.com/index.php?ref=arman-2020
اینجام آموزش سایت هست:
www.teobux-20.blogfa.com


علی
ساعت19:21---20 مهر 1390
سلام دوست عزيز....


وبلاگت خيلي خوبه،واقعا لذت بردم از مطالب مفيدش.


به وبلاگ منم يه سر بزن و نظر بده!پشيمون نميشي.


منو لينک کن،وقتي لينکم کردي بهم خبر بده تا لينکت کنم.باي....


با عنوان : chelsiafc


با آدرس : chelsiafc.LXB.ir




نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: چهار شنبه 20 مهر 1390برچسب:شاید برنده این ماه شما باشید,,,,
ارسال توسط مصطفی